Business Hi-Tech

Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive ţinteşte dublarea numărului de angajaţi şi afaceri de 8 mil. lei în 2022: „Estimăm pentru 2022 cel puţin o dublare a cifrei de afaceri”

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.02.2022, 10:45 63

TARA Interactive, companie românească de dezvoltarea de software, cu 20 de angajaţi la Bucureşti şi 10 la Chişinău, estimează că va încheia anul în curs cu afaceri de aproximativ 8 milioane de lei, dublu comparativ cu anul 2021, când compania a înregistrat afaceri de peste 4 milioane de lei, plus 65% faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Estimăm pentru 2022 cel puţin o dublare a cifrei de afaceri, având în vedere contextul în care ne aflăm, mai exact faptul că avem o explozie a necesităţii de a utiliza produse digitale în cadrul proceselor interne ale companiilor, pentru automatizări şi optimizări de costuri, cât şi pentru interacţiunea pe care acestea le au cu clienţii lor. Ne bazăm pe un context favorabil industriei, dar şi pe investiţiile în creştere efectuate de noi în 2021 şi care încep să aducă rezultate”, a spus Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

De asemenea, compania are ca obiectiv pentru anul 2022 să dubleze numărul de angajaţi, dar şi să îşi extindă portofoliului de clienţi în SUA şi vestul Europei. Astfel, compania şi-a bugetat pentru acest an investiţii în valoare de 500.000 de euro, dublu faţă de anul trecut.

„Cea mai mare parte va finanţa departamentele de marketing, vânzări şi HR. Către creşterea echipei am alocat aproximativ 25%, bugetul incluzând procesele de onboarding şi costurile aferente perioadei de adaptare, dar şi training adaptat pe nevoile fiecărui angajat şi la nivelul fiecăruia de expertiză. Oferim angajaţilor posibilitatea de a participa la cursuri de specialitate, cum ar fi învăţarea unor limbaje sau a unor framework-uri noi pentru developeri, cursuri pentru cei din departamentul de testare manuală şi automată. De asemenea, cei care au poziţii de conducere de la orice nivel, au posibilitatea să participe la cursuri de management cu o durată de 4 luni, pentru a înţelege mai bine cum funcţionează un business antreprenorial”, a mai spus Vlad Lepădatu.

El a adăugat că, anul acesta, compania se va axa pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică şi retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligenţă artificială şi procesare de informaţii de tip Big Data.

„Cât priveşte evoluţia industriei estimăm un avans mai accelerat al pieţei de software în 2022, pe fondul investiţiilor mai mari, ca urmare a intrării în piaţă a fondurilor europene. Proiectele vor pune accent, în special pe zona de Big Data şi AI, remarcându-se aici segmentul companiilor mari, a căror nevoie a evoluat de la soluţii software care stochează datele (soluţii de tip ERP, CRM) la o nevoie de a înţelege acele date şi a le interpreta într-un mod corect pentru a putea lua decizii bune şi în timp real.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels