Business Hi-Tech

Cosmote Romania investeste peste 0,5 mil. euro in soft si echipamente call center

22.03.2007, 20:20 14

Cosmote Romania va investi peste 500.000 de euro intr-o aplicatie software de tip call center pentru a dezvolta serviciul de relatii cu clientii. Proiectul IT va fi implementat pana la finele lunii martie de societatea Ascenta IT Consulting, divizia de consultanta IT a grupului de firme Softwin. "In urma implementarii noului software si extinderii echipei de relatii cu clientii, utilizatorii Cosmote vor beneficia de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center. In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor", afirma oficialii operatorului. Cosmote Romania si-a relansat activitatea in decembrie 2005 si este parte a grupului elen de telecomunicatii mobile Cosmote. Compania avea la finele anului trecut 1,23 de milioane de clienti si o cota de piata estimata la aproximativ 7%. Ascenta IT Consulting activeaza din noiembrie 2006 ca divizie de consultanta IT si solutii software specifice din cadrul grupului Softwin. Compania are peste 100 de angajati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO