Business Hi-Tech

Cu a treia majorare a tarifelor în mai puţin de un an, Telekom se luptă să-şi ţină indicatorii financiari sub control înainte de vânzare

Cu a treia majorare a tarifelor în mai puţin de un an,...

Autor: Adrian Seceleanu

24.01.2020, 00:05 1815

Noua scumpire este explicată de necesitatea grupului de a-şi acoperi costurile şi de a rămâne „viabil economic“.

 

Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, va mări pentru a treia oară în mai puţin de un an preţurile pentru principalele sale servicii - o mutare fără precedent pentru piaţa locală de telecom, prin care operatorii încearcă, cel mai probabil, să-şi menţină principalii indicatori financiari sub control în contextul în care acţionarul majoritar, grupul german Deutsche Telekom, se află în discuţii avansate de vânzare a operaţiunilor.

Scumpirea de 2 lei va fi aplicată pentru toate serviciile de comunicaţii achiziţionate de un client de la data de 1 martie, cu excepţia utilizatorilor care au doar servicii de telefonie fixă, a anunţat Telekom.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO