Business Hi-Tech

Dell a vandut produse de peste 6,5 milioane dolari prin Twitter

08.12.2009, 23:03 47

Dell, al treilea mare producator de computere din lume, sebazeaza pe site-urile de socializare pentru a creste vanzarile dePC-uri iar promotiile lansate pe Twitter au generat comenzi dePC-uri, accesorii si software in valoare de peste 6,5 milioane dedolari in ultimii doi ani, scrie Bloomberg. Numarul utilizatorilorcare se aboneaza la mesajele firmei Dell de pe Twitter a crescut cu23% in ultimele trei luni, iar in prezent se ridica la 1,5milioane, a declarat Manish Mehta, vicepresedintele diviziei onlinea companiei. Peste 100 de angajati trimit mesaje de 140 decaractere, denumite "tweet-uri", pe 35 de canale diferite. Dell ainceput sa utilizeze Twitter in urma cu doi ani pentru a ajunge laclienti noi. In timp ce valoarea vanzarilor efectuate cu ajutorulsite-ului de microblogging reprezinta doar o fractiune dinveniturile totale anuale de 61,1 miliarde de dolari, raportate anultrecut, oficialii Dell recunosc Twitter ca fiind una din cele maisemnificative moduri de a interactiona cu clientii lor, a afirmatMehta. "Acesta este un canal vibrant pentru noi si creste puternic.Este un fenomen la nivel global", a adaugat el. Dell ajunge lautilizatorii Twitter din 12 tari, inclusiv SUA, Brazilia, Mexic,China si Japonia. Mehta a mai spus ca utilizatorii Twitter dinBrazilia au cheltuit 800.000 de dolari in ultimele opt luni peproduse Dell. Twitter, fondat in 2006, este al treilea cel maipopular serviciu de socializare din lume, conform firmei decercetare comScore. Dell se bazeaza, de asemenea, si pe Facebook,MySpace si Youtube. Rivalii principali ai companiei suntHewlett-Packard si Acer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO