Business Hi-Tech

Epson: Vânzările de imprimante au scăzut cu 30-40% şi în S1

Epson: Vânzările de imprimante au scăzut cu 30-40% şi în S1
01.09.2010, 23:05 45

Piaţa locală de imprimante pe segmentul consumer a scăzut cu30-40% în primul semestru al anului comparativ cu aceeaşi perioadăa anului trecut, în timp ce piaţa a crescut cu aproape 10% datorităreluării investiţiilor companiilor în echipamente de birou, adeclarat Ciprian Barangă, directorul de vânzări şi marketing alEpson pentru România şi Bulgaria.

Epson România, subsidiara locală a celui mai mare producător devideoproiectoare din lume, a lansat ieri pe piaţa locală noiproduse pentru segmentul business şi pentru domeniul educaţional.Potrivit lui Barangă, cele mai bine vândute produse vor fivideoproiectoarele.

"Cred că proiectoarele se vor vinde cel mai bine şi ne aşteptămla o creştere a vânzărilor cu cel puţin 20% în acest an", adeclarat Barangă.

De asemenea, Epson a lansat o masă interactivă care le permiteutilizatorilor să vizualizeze fotografii, care pot fi mărite şideplasate pe ecran foarte uşor, cu o mişcare a mâinii. Un asemeneadispozitiv, creat în special pentru domeniul hotelier şirestaurante, costă 7.000 de euro. Directorul de vânzări şimarketing al Epson România a declarat că au fost livrate douăastfel de echipamente în judeţul Braşov. El a mai spus că speră caacest echipament să fie cumpărat şi de şcoli şi grădiniţe.

Pentru domeniul educaţional, Epson a prezentat o tablăinteractivă, pe care se pot face adnotări peste imaginea careprovine de la un videoproiector. Un asemenea produs costă între5.000 şi 6.000 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO