Business Hi-Tech

Facebook lasă Google fără specialişti în publicitate

Autor: Magraon Andreea

13.09.2010, 23:02 20

Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, arecrutat-o în funcţia de director de vânzări de publicitate peEmily White, care până săptămâna trecută a lucrat la Google încadrul diviziei de publicitate, fiind responsabilă pentru pieţeleemergente, scrie presa internaţională. White, care a lucrat laGoogle din 2001, este a treia persoana recrutată de Facebook de lagigantul online. În luna martie a acestui an, David Fisher,vicepreşedinte al operaţiunilor de advertising al Google, a preluataceeaşi funcţie în cadrul Facebook. De asemenea, actualul directorde operaţiuni al reţelei de socializare, Sheryl Sandberg, a lucrattimp de şase ani ca vicepreşedinte al departamentului de vânzărionline la nivel global al Google, înainte de a se alătura în 2007Facebook. Reţeaua de socializare are peste 500 de milioane deutilizatori la nivel mondial, dintre aceştia 1,5 milioane fiind dinRomânia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO