Business Hi-Tech

Firma locală IT Genetics mizează pe o creştere cu 30% în 2019, la 7,5 mil. euro. Compania s-a extins anul trecut şi în Ungaria, unde ţinteşte triplarea veniturilor la circa 600.000 euro

Liviu Mihai Sima,  IT Genetics: În ultimul an ne-am axat pe clienţii mari şi medii care activează în logistică şi retail. Prin soluţiile oferite, dar mai ales prin consultanţa personalizată acordată clienţilor contribuim major la optimizarea proceselor de lucru din depozitele mari de logistică, precum şi depozitele magazinelor (care fac sau nu parte din reţele mai mari).

Liviu Mihai Sima, IT Genetics: În ultimul an ne-am axat pe clienţii mari şi medii care activează în logistică şi retail. Prin soluţiile oferite, dar mai ales prin consultanţa personalizată acordată clienţilor contribuim major la optimizarea proceselor de lucru din depozitele mari de logistică, precum şi depozitele magazinelor (care fac sau nu parte din reţele mai mari).

Autor: Ioana Nita

27.08.2019, 07:10 642
Compania locală IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii hardware şi software pe piaţa DC/POS (colectare de date şi puncte de vânzare) din România, mizează anul acesta pe creşterea businessului cu 30%, cifra de afaceri urmănd să ajungă astfel la peste 7,5 milioane de euro la finalul lui 2019. În prima jumătate a acestui an, compania şi-a majorat deja cifra de afaceri cu peste 25%.

„Avem o cifră de afaceri de 15 milioane lei la finalul primului semestru, ceea ce înseamnă o creştere de 26% faţă de anul trecut. Investim în lansarea unor soluţii software noi care se pot personaliza pentru fiecare client, în stocuri mai mari de echipamente şi consumabile, astfel încât să putem livra rapid şi eficient. Ne mărim echipa cu noi profesionişti şi atacăm sectoare de business noi cum ar fi domeniul medical, industria textilă şi industria producătoare”, a menţionat Liviu Mihai Sima, managing partner al IT Genetics, legat de factorii pe care se bazează ţinta de creştere a businessului. Anul trecut, IT Genetics a înregistrat o cifră de afaceri de 5,8 milioane euro în anul 2018, în creştere cu 25% faţă de anul precedent. Avansul a fost susţinut în principal de menţinerea unor parteneriate strategice - peste 85% din cifra de afaceri a fost generată de proiectele şi parteneriatele încheiate cu companiile client, iar restul de vânzările online care au crescut cu peste 20%. Astfel, compania şi-a dublat anul trecut numărul de clienţi activi la aproximativ 3.200 de companii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro