Business Hi-Tech

Fooda.ro: Românii dau în medie 60 de lei pe o comandă online de mâncare

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

12.10.2015, 00:04 293

Fooda.ro, platforma online de livrări de mâncare la domiciliu operată de compania Quick Best Food, care deţine şi restaurantele cu specific chinezesc Wuxing, a înregistrat în prima jumătate a acestui an vânzări în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, valoarea medie a unei comenzi fiind de 60 de lei.

„În prima jumătate a anului am fost cu 24% peste anul trecut, creştere la care a contribuit şi deschiderea primului restaurant Fooda în Mega Mall ce ne-a permis să livrăm mai bine şi în această parte a Bucureştiului“, a declarat Sabin Cernea, fondatorul Quick Best Food. El nu a dat însă detalii despre valoarea absolută a vânzărilor fooda.ro. În 2014, compania a raportat o cifră de afaceri de peste 4,6 milioane lei şi un număr mediu de 64 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO