Business Hi-Tech

Furnizorii de internet, obligaţi să publice pe site cât de des îi reclamă utilizatorii

Furnizorii de internet, obligaţi să publice pe site cât de des îi reclamă utilizatorii

Autor: Magraon Andreea

27.09.2010, 10:59 34

Furnizorii de servicii de internet vor fi obligaţi să publice pesite parametri de calitate administrative precum termenul necesarpentru furnizarea accesului la internet, termenul de remediere aderanjamentelor, frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului sautermenul de soluţionare a reclamaţiilor utilizatorilor, potrivitunui proiect de deciziei lansat astăzi spre consultare publică deAutoritatea de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
De asemenea, furnizorii cu peste 1.000 de conexiuni vor publica şiparametrii de calitate tehnici precum: viteza de transfer adatelor, întârzierea de transfer sau rata pierderii depachete.
"ANCOM consideră că îmbunătăţirea gradului de informare autilizatorilor contribuie la creşterea puterii consumatorilor şi acapacităţii acestora de a-şi apăra mai bine interesele, şi înacelaşi timp stimulează şi susţine concurenţa", a declarat CătălinMarinescu, preşedintele ANCOM.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24