Business Hi-Tech

Grupul Telekom România a întrerupt seria neagră a scăderilor de pe internet fix şi a atins în trim. 1 pentru prima oară în istorie pragul de 1,21 milioane de abonamente

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

09.05.2018, 09:12 435

Grupul Telekom România a întrerupt seria neagră a scăderilor de pe piaţa de servicii de internet fix, înregistrând la finele lunii martie 1,21 milioane de abonamente, cel mai ridicat număr de clienţi raportat vreodată de companie, după o creştere de 2%, conform datelor comunicate de grupul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.

Cel mai mare număr de clienţi pe net fix raportat anterior de Telekom a fost 1,204 milioane în martie şi iunie 2016, însă de atunci numărul de clienţi a scăzut până la un minim de 1,182 milioane la finele anului trecut.

Pe segmentul de servicii de televiziune compania a înregistrat o creştere de 0,5% în trim. 1, până la 1,464 milioane de abonamente. În raport cu ultimul trimestru din 2017 compania a pierdut însă 6.000 de clienţi.

Pe telefonie fixă compania a raportat 1,823 milioane de linii, o scădere de 5,9%, conform datelor Deutsche Telekom.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO