Business Hi-Tech

HP iese la vanatoare de oameni de vanzari cu cunostinte IT

08.12.2009, 23:05 63

Hewlett-Packard, cel mai mare producator de PC-uri din lume,intentioneaza sa isi creasca forta de vanzari pentru a atrageclienti si pentru a imbunatati modalitatea prin care isi prezintaprodusele si serviciile companiilor, a declarat Ann Livermore,vicepresedintele firmei.

Compania va angaja oameni de la firmele de servicii si va aveaca tinta directori de IT care au abilitati de vanzatori, a mai spusLivermore. Compania are peste 24.000 de oameni de vanzari, cu 50%mai multi decat avea in urma cu patru ani.

Livermore raspunde de divizia care genereaza 47% din veniturilecompaniei si include serverele, dispozitivele de stocare, softwaresi servicii. Compania, care concureaza cu International BusinessMachines (IBM), este focalizata pe inginerie si nu are operformanta la fel de buna in forta de vanzari precum alti rivalide pe piata, a spus Livermore.

"Unul dintre cele mai mari lucruri la care trebuie sa lucrameste de a fi mai buni in procesul vanzarilor. In prezent, nu reusimsa acoperim foarte bine cei 2.000 de clienti de top pe care-iavem", a adaugat ea.

Hewlett-Packard a facut un "progres foarte mare" in ultimii ani,acumuland forta de vanzari si imbunatatind experienta sa cuclientii, a afirmat vicepresedintele firmei. "Acestea suntabilitatile pe care ne-am propus sa le dezvoltam si sa le adaugamla organizatie", a adaugat ea.

Livermore, in varsta de 51 de ani, are ca scop principalatragerea unui numar mai mare de clienti prin transformareacompaniei intr-un "magazin" IT care acopera toate nevoile firmelorde pe acest segment. HP a efectuat aproximativ 30 de achizitii inultimii 3 ani si jumatate pentru a-si extinde linia de produse siservicii, a spus Livermore.

"Produsele de retea, produsele de stocare si serviciile devindin ce in ce mai interconectate. Avem o oportunitate mare. Avemtoate elementele necesare pentru a deveni un furnizor deechipamente de IT foarte bun", a adaugat ea.

Livermore conduce divizia de servicii pentru companii aHewlett-Packard din 2004. Sub conducerea ei, grupul care reprezintauna din cele trei mari divizii de produse, pe langa PC-uri siimprimante, si-a dublat vanzarile la 53,6 miliarde de dolari.Astfel, divizia a depasit segmentul de PC-uri al companiei, care agenerat vanzari de 35,3 miliarde de dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO