Business Hi-Tech

McDonalds si Sony: meniuri si muzica la pachet

07.06.2004, 00:00 83

McDonalds si Sony Music vor colabora in cadrul unei campanii promotionale, clientii popularului lant de magazine fast-food primind permisiunea de a descarca gratuit o melodie din magazinul online al gigantului japonez.
Astfel, clientii care vor cumpara un meniu Big Mac Extra Value vor primi un cod cu ajutorul caruia vor putea descarca de pe Internet o melodie, la alegere, de pe site-ul magazinului online de muzica Connect, detinut de Sony Music. "Muzica continua sa fie in centrul campaniilor noastre de marketing", a declarat un responsabil McDonalds.
Noua promotie pusa la cale de cele doua companii va fi lansata incapand de marti in Statele Unite, Canada si Puerto Rico, ea fiind sustinuta si de o ampla campanie publicitara in presa scrisa si televiziune. Figura centrala a intregii campanii este Justin Timberlake. Promotia se va extinde in luna iulie in Franta, Germania si Marea Britanie, urmand ca restul diviziilor grupului sa o preia pana la sfarsitul acestui an.
Oficialii celor doua companii au apreciat ca este vorba de una dintre cele mai mari promotii muzicale combinate din istoria muzicii. Campania a fost gandita de Larry Light, cel care a pus la punct si asocierea brandului McDonalds cu fraza "I'm lovin it".
mihai.musatoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO