Business Hi-Tech

Orange schimbă designul magazinelor. Reamenajarea costă 120.000 de euro pe unitate

Orange schimbă designul magazinelor. Reamenajarea costă 120.000 de euro pe unitate

Foto Silviu Matei

Autor: Adrian Seceleanu

08.07.2011, 00:00 1269

Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, ainvestit din anul 2010 până în prezent peste un milion de euro înreamenajarea a peste 11 unităţi din reţeaua de magazine propriidupă un nou concept care urmăreşte îmbunătăţirea interacţiunii cuclienţii şi a prezentării serviciilor companiei.

Din anul 2010 până în prezent au fost reamenajate magazine dinoraşe precum Bucureşti, Constanţa sau Alba Iulia, iar compania vacontinua investiţiile.

"Investiţia în noul design pentru un Orange shop este de peste120 de mii de euro şi variază în funcţie de suprafaţa magazinelor.Reamenajarea are la bază conceptul NEXT - One Design al GrupuluiFrance Telecom - Orange.

Acest concept este folosit în peste nouă ţări, printre careFranţa, Spania, Elveţia, Austria şi Polonia şi a fost adaptatspecial pentru România." Printre noutăţile introduse odată cu noulconcept se numără "Play corner", o zonă specială în care suntpromovate aplicaţiile pentru smartphone-uri şi tablete.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO