Retailerul online de fashion ANSWEAR, un business pornit în Polonia în urmă cu zece ani, care activează şi în România de la finalul lui 2015, a înregistrat vânzări de 30 milioane euro anul trecut pe plan local, în creştere cu 36% faţă de 2019, în condiţiile în care declanşarea pandemiei a dus la o accelerare a cumpărăturilor în mediul online din cauza restricţiilor şi a măsurilor impuse. În primul trimestru al acestui an, ANSWEAR.ro a generat peste 20% din vânzările online de la nivel de grup care s-au situat la aproximativ 28 milioane de euro, în creştere cu 82% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.
„Am încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de peste 30 milioane euro. Suntem piaţa numărul 2 din grup după Polonia încă din 2017, de când am depăşit Republica Cehă. Ne apropiem de 1 milion de comenzi în decursul celor şase ani de prezenţă în România”, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România. Ea a adăugat că în prezent retailerul polonez de fashion online are peste 100.000 de clienţi români, din care peste 80% sunt înscrişi în programul de loialitate numit Answear Club. Acesta a fost lansat în 2012 la nivelul grupului, oferindu-le înapoi clienţilor înscrişi în program 10% din valoarea produselor comandate sub formă de puncte ce pot fi folosite la comenzile ulterioare pentru reduceri.