Business Hi-Tech

Romtelecom le vinde Dolce si celor pe care nu ii are clienti

16.11.2007, 19:48 42

Romtelecom, unul din cei mai mari jucatori de pe piata locala telecom, a lansat o oferta comerciala pe segmentul serviciilor de televiziune prin satelit, adresata utilizatorilor care nu detin o linie de telefonie fixa Romtelecom, valabila in perioada 15 noiembrie - 15 ianuarie. Astfel, utilizatorii care nu au un fix Romtelecom si care vor incheia un contract pe doi ani pentru serviciul de televiziune prin satelit Dolce vor achita in primul an un tarif lunar de 3,35 euro (fara TVA), mai mic decat cel de lista, de 5 euro (fara TVA). In al doilea an de contract, tariful lunar pentru pachetul de 47 de canale TV este de 6,65 euro (fara TVA). Practic, pe intreaga perioada de doi ani, utilizatorii platesc 120 de euro (fara TVA), o suma echivalenta cu achitarea tarifului de lista de 5 euro pe doi ani, avand insa posibilitatea de a plati o factura mai mica in primul an de abonament. Oferta include echipament de receptie oferit gratuit in custodie, scutirea de la taxa de instalare si activare, precum si posibilitatea achizitionarii in rate a echipamentelor suplimentare. "Datorita numeroaselor solicitari venite din partea clientilor care nu au acces la serviciile noastre de telefonie fixa, dar care doresc sa beneficieze de toate avantajele serviciului de televiziune digitala Dolce, am decis sa ne adaptam oferta pentru ca, de acum incolo, cei care doresc sa urmareasca posturile TV favorite, platind tarife mai bune, sa poata face asta alegand Dolce. Acesta este inca un pas inainte pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri", a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, Segment Rezidential. In cadrul ofertei pentru utilizatorii care nu au fix Romtelecom, dar aleg serviciul Dolce pe doi ani, compania furnizeaza fara taxe pe toata durata contractului pachetul de programe Explorer si nu trebuie sa achite abonament daca instaleaza un al doilea receiver. Numarul de clienti Dolce a crescut la peste 300.000 in mai putin de un an de la lansarea serviciului, in noiembrie 2006. Cel mai mare jucator de pe piata locala de televiziune prin satelit este RCS&RDS, cu peste 100.000 de clienti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels