Business Hi-Tech

Romtelecom: reducerea cu 50% a tarifelor la Internet ne va majora veniturile

Romtelecom: reducerea cu 50% a tarifelor la Internet ne va majora veniturile

Yorgos Ioannidis: Romtelecom se indreapta spre servicii de Internet si televiziune prin satelit

28.05.2007, 16:58 31

Reducerea cu 50% a tarifelor pentru serviciile Internet, atat pentru clientii noi cat si pentru cei existenti nu va determina o scadere a veniturilor Romtelecom, afirma Yorgos Ioannidis, seful companiei. "Am facut exercitii similare si in Grecia iar rezultatele arata ca veniturile cresc datorita majorarii volumului, numarului de clienti. Exista economii care se pot realiza la un numar mai mare de clienti si, in plus, si noi vom fi mai eficienti", a declarat Ioannidis pentru ZF.
Compania a anuntat ca va reduce din a doua jumatate a lunii iunie, pentru clientii noi, cu 50% toate tarifele pentru serviciile de acces la Internet. Promotia va fi valabila pana la finele lunii august, iar la inceputul lunii iulie valoarea abonamentelor la Internet va fi redusa pentru toti clientii ClickNet existenti. Conform Romtelecom, numarul de abonati ai serviciilor de internet ClickNet a ajuns la peste 160.000 in prezent, in crestere cu 10.000 fata de luna trecuta si cu 70.000 de la inceputul anului.
In ce priveste planurile operatorului, seful Romtelecom a anuntat ca in acest an vor fi lansate primele pachete comune de servicii alaturi de operatorul de telefonie mobila Cosmote iar in prima jumatate a anului viitor vor fi lansate serviciile de televiziune prin Internet (IPTV).
De altfel, conform lui Ioannidis strategia Romtelecom se bazeaza pe doua mari segmente: Internetul si continutul (televiziune prin satelit si internet, pagini web etc). "Continuam sa negociem noi parteneriate cu furnizori de continut, care se vor concretiza in noi anunturi in perioada urmatoare", a adaugat el.
Referitor la numirea noii echipe de manageri, Ioannidis a spus ca ceea ce isi doreste este sa creeze mai multi lideri in cadrul companiei. "Vreau sa se inteleaga ca Romtelecom nu are un singur sef. Romtelecom este o nava mare, care are nevoie de mai multi lideri pentru a fi condusa eficient", a spus seful Romtelecom.
Pentru acest an, bugetul alocat pentru investitii la Romtelecom este de peste 200 mil. euro. Romtelecom este cel mai important operator local de telefonie fixa, cu circa 3,4 milioane de linii administrate.
Anul trecut compania a pierdut 500.000 de clienti pe telefonia fixa.
In 2006, veniturile companiei au scazut cu 3,8% fata de anul precedent, la 894,8 milioane de euro, iar Romtelecom a obtinut un profit net de 55,2 milioane de euro, cu 35% mai putin decat in 2005.

Au venit la conducere

Efthimios Papapostolou - 49 de ani, Director Executiv Servicii pentru Afacere. A lucrat in ultimii 13 ani in industria telecom, avand experienta in achizitii si negocieri. A lucrat pentru Panafon/Vodafone, Cosmote, Otenet.

Joerg Zeddis - 40 de ani, Director Executiv Comercial pe segmentul rezidential. A lucrat pentru Bosch Telecom GmbH, Deutsche Telekom AG, T-Com (Germania si Slovacia) si Slovak Telekom.

George Makovski - 53 de ani, Director Executiv Comercial pe segmentul Business. A lucrat la Cesky Telecom (Telefonica O2), unde, din 2004, a ocupat pozitia de Director Executiv de Vanzari, fiind responsabil cu vanzarile si marketingul produselor adresate corporatiilor, clientilor business si guvernamentali.

Fotis Karonis - 48 de ani, Director Tehnologia Informatiei. In ultimii 10 ani a lucrat la Aeroportul International din Atena. Anterior, a lucrat pentru Cap Gemini, in Franta si Cegelec - Alcatel, Franta.

Anca Georgescu Aladgem - 39 de ani, Director Resurse Umane. Din 1999, a lucrat pentru Coca Cola HBC in Romania, Polonia si Grecia. In Grecia a conceput si a coordonat strategia tehnologica a departamentului de resurse umane pentru 26 de tari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24