Business Hi-Tech

Samsung a investit 200.000 de euro într-un service pentru electronice

Samsung a investit 200.000 de euro într-un service pentru electronice

Autor: Bogdan Alecu

16.11.2011, 19:33 695

Samsung Electronics România şi ESD (Electronics Support Division), companie specializată în servicii after-sales, au deschis la începutul acestui an, Samsung Plaza, cel mai mare centru de service din România, cu o suprafaţă totală de 1.200 mp. Valoarea totală a investiţiei din partea Samsung si ESD, se ridică în jurul valorii de 200.000 euro.

Noul centru de service introduce conceptul "All-in-One", oferind o gamă de servicii care include instalare, reparare şi suport tehnic până la comercializarea de produse si accesorii. Noul centru de service este singurul autorizat pentru repararea tuturor produselor aflate în portofoliul Samsung, potrivit oficialilor companiei, de la telefoane mobile, notebook-uri, televizoare LCD sau PDP, audio-video şi electrocasnice.Conceptul "All-in-One" include şi servicii "premium", punându-se astfel accent pe timpul foarte scurt de reparare - o ora în cazul telefoanelor mobile Smart-Phone sau o zi în cazul televizoarelor cu o diagonală mai mare de 40 de inchi. Pentru produsele care nu vor fi reparate în acest timp se pot oferi produse la schimb, pe toată durata reparaţiei.

"Pentru a asigura o transparenţă totală între client şi service, zona de reparare se află la vedere, fiind izolată prin intermediul unui zid din sticlă transparentă. în acest fel, clienţii pot asista la procesul de reparare a produselor lor. Mai mult, clientii beneficiază şi de serviciu online prin care pot afla în orice moment care este statusul reparării, prin simpla accesare a paginii web a companiei", spune Bunda Ciprian, Director General Electronics Suport Division.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO