SAP România, subsidiara locală a producătorului german de soluţii software de business, estimează că va reuşi să atragă în acest an cel puţin 50 de clienţi noi - firme deţinute de antreprenori locali, pe fondul lansării unor soluţii noi, care au costuri mai mici şi perioade de implementare mai scurte.
„Mizăm pe cel puţin 50 de clienţi noi - firme deţinute de antreprenori români din industrii precum producţie, retail, servicii sau energie“, a declarat pentru ZF Valentin Tomşa, directorul general al SAP România. Firmele deţinute de români sunt principala ţintă pentru echipa locală a producătorului german de soft, în condiţiile în care multinaţionalele prezente şi pe plan local semnează contractele pentru platformele SAP la nivel central. „Firmele româneşti nu mai au timp să experimenteze tot felul de soluţii până când să ajungă la SAP, ci vor trece direct la SAP pentru că trebuie să fie gata să concureze cu jucători globali. Platformele noastre - care pun accent pe analiza în timp real a businessului - îi pot ajuta pe antreprenorii români să iasă pe alte pieţe, să se ducă ei peste alte companii, nu să stea aici şi doar să se apere când apar competitori din străinătate.“