Business Hi-Tech

Şeful evoMAG.ro: Afacerile au crescut anul trecut cu 20%, la 22 mil. euro pe fondul revenirii consumului. Valoarea medie a coşului de cumpă­rături pe evomag.ro s-a situat anul trecut la 150 de euro, 20% dintre clienţi alegând plata online

Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG: „Avem în plan extinderea în cel puţin o nouă piaţă în afara României, aceasta se va întâmpla în a doua jumătate a anului“

Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG: „Avem în plan extinderea în cel puţin o nouă piaţă în afara României, aceasta se va întâmpla în a doua jumătate a anului“

Autor: Ioana Nita

18.01.2017, 00:07 544

Magazinul online evoMAG, spe­cializat în comer­cia­li­zarea de produse electro-IT, a înregistrat anul trecut afaceri de circa 22 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2015 şi peste estimările iniţiale. Creşterea s-a dato­rat în mare parte reluării consumului popu­laţiei, dar şi investiţiilor în promovare şi adăugarea de produse noi în portofoliu.

„Anul 2016 a fost un an foarte bun. Am înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de 2015. Creşterea înregistrată anul trecut a fost întemeiată pe reluarea consumului, pe faptul că ne-am orientat pe zona de servicii şi pe calitatea acestora (livrare în 1-3 ore, parteneriate cu mai multe companii de curierat pentru a livra mai rapid produsele către clientul final), legături strânse cu distribuitori şi vendori, cele mai noi produse în portofoliu, campanii de reduceri şi pe investíţii în promovare“, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, CEO al evoMAG şi acţionar majoritar al retailerului. În 2015, afacerile evoMAG s-au situat la 18,5 milioane de euro, iar în primele 11 luni ale anului trecut retailerul online înre­gistrase deja vânzări totale de apro­ximativ 18 milioane de euro, plus 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2015. La începutul anului 2016 ţinta de afaceri propusă era de 20 de milioane de euro. În ceea ce priveşte profitabilitatea, estimările evoMag indicau o creştere a marjei brute de profit cu aproape 40%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO