„Cred că niciunul dintre segmente (B2B, sectorul public) nu a contribuit major. Aş zice că este un mix privat - public, dar niciunul dintre segmente nu a excelat în acest an. Nici segmentul consumer nu a excelat”, a afirmat Pantaia. Compania a reuşit totuşi să-şi majoreze cota de piaţă, a precizat şeful HP Inc. „Conform rapoartelor IDC, piaţa de PC-uri a avut o evoluţie negativă în primele trei trimestre, cu o scădere de peste 10%. O evoluţie similară se vede şi pe partea de echipamente de imprimare. Din fericire pentru noi scăderea nu a fost «în oglindă» pentru rezultatele noastre, în sensul că noi am reuşit să câştigăm cotă de piaţă. De exemplu am câştigat pe segmentul personal computing 2 puncte procentuale de la an la an pe primele trei trimestre. În categoria imprimante am reuşit să ne consolidăm poziţia, având o cotă de piaţă de peste 40%”.
Dotarea cu computere şi imprimante este încă redusă, astfel că piaţa are potenţial de a creşte, însă revenirea industriei într-un teritoriu pozitiv depinde în mare măsură de ceea ce face sectorul public, a mai spus Pantaia.