Business Hi-Tech

Semne usoare de revenire pe retail la vanzarile de GPS

25.10.2009, 23:16 40

Vanzarile pe segmentul retail inregistreaza o revenire "usoara",insa tendinta nu este valabila pentru toate categoriile de produse,in conditiile in care clientii isi calculeaza atent bugetul deachizitii si vaneaza promotiile, spun reprezentantii producatoruluichinez de sisteme GPS Goclever.

Cel mai vandut produs al Goclever a fost un sistem GPS cu hartaRomaniei inclusa, cu un pret de aproximativ 340 de lei. Companiachineaza a incercat sa-si faca loc pe piata estimata in acest an la80.000 de unitati cu echipamente la preturi mici.

Mio Technology, cel mai mare jucator de pe piata locala, carevinde o jumatate din GPS-urile comercializate intr-un an inRomania, are preturi pornind de la aproximativ 500 de lei.

Stefan Radoi, fost GSM Manager al lantului Ultra Pro, careraspunde din aprilie de afacerile Goclever pe piata locala, spuneca si-a atins deja tinta de vanzari pe 2009 " respectiv o cota de10% din piata. El nu a oferit detalii privind numarul de unitativandute.

El estimeaza ca lansarea a patru noi modele de GPS-uri ar puteastimula vanzarile si in ultimul trimestru al anului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24