Zumzi şi FunDeal, doi dintre cei mai mari jucători locali de pe piaţa de cupoane de reduceri, vor fuziona sub numele de Zumzi-FunDeal, urmând să deţină astfel o cotă de peste 50% din piaţa de profil, potrivit reprezentanţilor celor două companii.
„Cele două servicii vor fuziona în România în unul singur, numit Zumzi-FunDeal“, a declarat pentru ZF Călin Fusu, director executiv al grupului Neogen din care face parte compania Zumzi.
„În urma fuziunii, noul site creat va avea o cotă de peste 50% din piaţa de reduceri colective. Obiectivul nostru rămâne consolidarea poziţiei de lider şi extinderea gamelor de produse şi servicii promovate“, a spus Bogdan Teodorescu, reprezentantul FunDeal.
În urmă cu două săptămâni, reprezentanţii Zumzi au anunţat că grupul Kolektiva, care cuprinde platformele de e-commerce ale companiei germane Rebate Networks şi care deţine în România site-ul de cupoane de reduceri FunDeal, a intrat în acţionariatul companiei.
„În urma unei majorări de capital social, Kolektiva va deţine 40% din Zumzi SRL Târgu-Mureş, iar Neogen SA îşi va reduce participaţia de la peste 99% la 60%“, a precizat atunci Fusu.
În anul fiscal 2013, grupul Kolektiva, care deţine platforme locale de comerţ online şi în Ungaria, Croaţia, Slovenia, Serbia, Macedonia şi Bulgaria, a înregistrat venituri de aproximativ 20 de milioane de euro.
În 2012, Zumzi s-a clasat pe primul loc pe piaţa locală a cupoanelor de reduceri, după ce afacerile companiei au crescut cu 195%, la aproape 700.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Anul trecut, Zumzi.ro a generat vânzări de peste 2.000.000 euro. Compania este prezentă de asemenea şi în regiune, în Moldova, Serbia şi Bulgaria.