Business Hi-Tech

Sony: Vanzarile au crescut dupa ce am taiat preturile

16.02.2010, 23:05 21

Sony Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de laptopuri de20% pentru 2010, aceeasi valoare de anul trecut, si o crestere acotei de piata cu 2%, a declarat Taiju Ishikawa, seful divizieiconsumer a sucursalei de la Bucuresti a companiei japoneze.

In 2009, Sony Ro­ma­nia a avut vanzari de laptopuri in cresterecu 20 de procente, la 6.000 de unitati, mai mult decat estimarileinitiale, care erau de 15%. Potrivit lui Ishikawa, cresterea s-adatorat reducerilor de preturi la sub 1.000 de euro alelaptopurilor Vaio, produse premium, miscare care s-a adresatconsumatorilor cu venituri medii. Compania a lansat in Romania onoua gama de laptopuri, bazate pe noile procesoare dezvoltate deIntel. Noile laptopuri contin servicii precum un buton ASSIST, careacceseaza aplicatia VAIO Care, pentru intretinerea sidiagnosticarea problemelor de navigare, dar si o aplicatie numitaVaio Gate, care permite editarea fotografiilor.

Modelul Z, care se adre­seaza oamenilor de afaceri, are douapla­ci grafice, una de la Intel si cealalta NVIDIA, iarcalculatorul "trece" de la una la alta in functie de activitatileutilizatorului si de gradul de dificultate. Potrivitrepre­zen­tantilor Sony Romania, cel mai bine vandut model in acestan va fi EB, cu un pret intre 3.000 si 3.200 de de lei. Acesta areo tasta WEB, care permite intrarea pe net in doar cateva secundefara a mai incarca sistemul de operare al PC-ului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels