Business Hi-Tech

Start-up-ul Hunch, care a dezvoltat o soluţie axată pe inteligenţa creativă pentru specialiştii din marketing, a strâns peste 315.000 de euro la două zile după lansarea unei campanii private pe SeedBlink

Start-up-ul Hunch, care a dezvoltat o soluţie axată pe...

Autor: Alexandra Cepăreanu

17.02.2022, 16:51 52

Start-up-ul Hunch din Serbia, care a dezvoltat o platformă de automatizare axată pe inteligenţa creativă ce ajută specialiştii în marketing să se concentreze pe scalare, a strand deja peste 315.000 de euro în două zile de la lansarea unei campanii de finanţare pe platforma de investiţii în start-up-uri tech SeedBlink, arată informaţiile transmise de reprezentanţii SeedBlink.

„În urmă cu două zile, această oportunitate a fost împărtăşită cu o audienţă privată de investitori într-un deal-room (cu portofolii de minimum 10.000 de euro pe SeedBlink). În acest scurt interval de timp, 46 dintre investitorii care au avut acces la runda privată au investit în total 318.000 de euro în Hunch.”

Runda de investiţii de Seria A lansată de start-up-ul Huntch pe 15 februarie pe platforma SeedBlink va fi deschisă până pe 22 februarie.

Hunch a fost înfiinţat în 2016, iar în prezent colaborează cu branduri globale şi echipe de marketing de performanţă pentru a genera constant eficienţă operaţională, creşterea veniturilor şi accelerarea iniţiativelor de go-to-market.

De asemenea, start-up-ul este susţinut de South Central Ventures şi un VC important din regiune (Due Diligence în curs), au mai transmis reprezentanţii SeedBlink.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels