Telekom România se desparte de directorul de tehnologie care a gestionat o migrare a sistemelor de IT care a provocat luni de zile probleme la emiterea facturilor. Noul şef, de la o altă subsidiară a Deutsche Telekom

10 oct 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, s-a despărţit de grecul Timos Tsokanis - directorul de tehnologie şi IT care a coordonat în acest an un proces complex de migrare a sistemelor de IT care nu a decurs însă conform planului, provocând timp de mai multe luni probleme în emiterea facturilor şi activarea de servicii noi şi generând astfel numeroase comentarii negative în spaţiul public din partea clienţilor.

Tsokanis nu va pleca doar de la Telekom România ci va părăsi cu totul grupul Deutsche Telekom, conform anunţului public făcut astăzi de operator. “Timos Tsokanis va urma alte oportunităţi în carieră în afara grupului Deutsche Telekom”, a anunţat Telekom România.

Tsokanis, care a venit în România în 2010 la Romtelecom, îngroaşă astfel rândul directorilor din fosta echipă de conducere a fostului CEO al Telekom România Nikolai Beckers care ies cu totul de pe “orbita” Deutsche Telekom odată cu încheierea contractului din România. Şi fostul director comercial rezidenţial al Telekom România Mathias Hanel a plecat din DT, urmându-şi fostul şef în Azerbaidjan, unde lucrează din luna septembrie 2016 pentru Azertelecom, un furnizor de servicii de comunicaţii fixe parte a grupului Azerfon.

În luna iulie clienţii Telekom România înregistrau în continuare întârzieri în recepţionarea facturilor pentru serviciile contractate şi se confruntau cu probleme în accesarea informaţiilor şi plata serviciilor. Clienţii Telekom care accesau portalul companiei de unde pot consulta situaţia contului erau de altfel întâmpinaţi cu un mesaj privind aceste probleme. „Te informăm că factura ta Telekom aferentă lunii iunie va fi disponibilă până la sfârşitul lunii iulie. (…) Depunem toate eforturile pentru remedierea acestei situaţii cât mai curând posibil”, conform mesajului de pe portalul MyAccount al Telekom. Şi aplicaţia mobilă înregistra erori în afişarea informaţiilor privind sumele de plată şi la plata acestora cu cardul. Grupul ar fi avut probleme inclusiv cu activarea serviciilor noi dar şi cu sistemele de IT care gestionează portarea clienţilor de telefonie mobilă, au menţionat pentru ZF surse din piaţă.

Noul şef, de la o subsidiară a Deutsche Telekom

Telekom Romania a anunţat că Vladan Pekovic va prelua la 1 noiembrie funcţia de director executiv tehnologie şi informaţie, poziţie din care va fi responsabil de coordonarea evoluţiei infrastructurii de tehnologie a informaţiei, de dezvoltarea şi operarea sistemelor de suport ale grupului de companii Telekom Romania şi va raporta direct către CEO-ul Telekom Romania.

“Vladan Pekovic este un profesionist cu o carieră internaţională dezvoltată pe pieţe din Europa, Africa, America Latina şi Statele Unite ale Americii, având peste 15 ani de experienţă în industria telecomunicaţiilor, în care s-a axat pe integrarea reţelelor şi a sistemelor IT, precum şi pe implementarea, dezvoltarea şi operarea celor mai complexe şi avansate reţele mobile şi fixe. Orientat spre client şi rezultate, Vladan are, de asemenea, experienţă semnificativă în Telekom, cu un portofoliu variat de proiecte pe care le-a gestionat. Vladan se alătură echipei Telekom Romania din poziţia similară, de Director Executiv Tehnologie şi Informaţie, deţinută în cadrul Crnogorski Telekom.

Vladan Pekovic este licenţiat în Inginerie Electrică, cu specializare în telecomunicaţii mobile şi tehnologia informaţiei, în cadrul Universităţii din Muntenegru.”

“Îi urez bun venit lui Vladan în echipa Telekom Romania, într-un rol care este vital pentru organizaţia noastră şi pentru industria în care activăm. Sunt încrezător că vom continua cu succes implementarea de noi tehnologii şi că vom putea, astfel, să oferim o experienţă superioară clienţilor noştri. Totodată, profit de ocazie să îi mulţumesc lui Timos pentru efortul depus şi dedicarea sa din cei şapte ani, pentru a face din Telekom Romania un jucător important pe piaţa de telecom din România. În mandatul său am realizat prima lansare de servicii cu adevărat convergente de pe piaţă, combinată cu trecerea la brandul Telekom, dar şi cu lansarea în paralel a celei mai moderne platforme de IPTV. Sub coordonarea sa, echipele noastre tehnice au consolidat cele două sisteme IT într-un set unic de sisteme, au reuşit să extindă acoperirea reţelei de fibră optică cu peste un milion de gospodării în doi ani, au dublat acoperirea LTE în mai puţin de un an şi au modernizat reţeaua mobilă”, a declarat Miroslav Majoros, CEO al Telekom Romania.

 
Cuvinte cheie:
telekom
, romania
, deutsche telekom
, probleme
, facturi
, migrare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide