TotalSoft, unul dintre principalii producători regionali desoftware, a anunţat realizarea unei cifre de afaceri, în primele 6luni ale anului 2011, de 11,6 mil. euro şi estimează că anul acestava atinge o cifră de afaceri de 25 mil. euro. 75% din veniturilecompaniei le-au reprezentat proiectele derulate pe piaţaromânească, restul provenind din extern, în special din conturigenerate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia şi Qatar.
În această perioadă, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil. euro,în creştere cu aproape 40% faţă de aceeaşi perioadă a anuluitrecut. Pe piaţa din România, portofoliul companiei s-a mărit cuaproape 100 de clienţi printre care MedLife, Reţeaua privată desănătate Regina Maria, European EYE Centers, Spitalul Muntenia,Personal Genetics sau Institutul Naţional Victor Babeş.
În prima parte a anului compania a reuşit să atingă douăobiective importante externe: intrarea TotalSoft pe piaţa dinAfrica, prin implementarea Charisma la Carrefour Automobile Dakar,şi semnarea contractului de consultanţă în management de proiect cuSATORP Arabia Saudită, contract în valoare de 4,2 mil. dolari.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels