Business Hi-Tech

Un start-up pe zi: A dezvoltat o platformă online de învăţare a tehnicilor de marketing online în schimbul unei taxe de 50 €

24.02.2014, 00:05 491
Louis Havriliuc a pus bazele, împreună cu doi parteneri, start-up-ului Simbound, o platformă prin care utilizatorii pot învăţa tehnici de marketing online, pentru care trebuie să plătească o licenţă de 50 de euro.
 
Louis Havriliuc a fost invitat în emisiunea de business  ZF Live de vineri 21 februarie, trans­misă online pe live.zf.ro, unde a vorbit despre profitabilitatea acestei afaceri, principalii clienţi şi  despre planurile de viitor pentru Simbound. „Simbound este un produs elearning, de conţinut, care permite oricărei persoane să înveţe despre marketing online. Canalele pe care le abordăm sunt numeroase, pornim de la un website sau o campanie de marketing prin e-mail şi ajungem la lucruri mai com­plexe, cum ar fi Google AdWords.  Este primul joc de simulare care abordează subiecte în vogă din businessul actual şi pentru educaţie şi comunicare“, a spus Havriliuc la ZF Live.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO