Business Hi-Tech

UPC încearcă să-şi vândă serviciile TV prin reţeaua Domo

19.07.2010, 17:55 58

UPC România, unul dintre cei mai mari operatori telecom locali,îşi va promova serviciile de televiziune prin intermediul reţeleide magazine Domo, unde utilizatorii vor putea lansa şi comenzipentru semnarea unui contract.

Clienţii care vor intra în magazinele Domo vor putea testaserviciile de televiziune digitală ale UPC, inclusiv serviciilepremium TV de înaltă definiţie (HD) şi recorderul digital (DVR).Utilizatorii care iau decizia de a achiziţiona un serviciu UPC înmagazinele Domo pot plasa o comandă, urmând ca ei să fie ulteriorcontactaţi de reprezentanţii departamentului de vânzări al UPC.

"Experienţa directă, faptul că pot vedea (…) cum funcţioneazămedia box-urile UPC HD şi DVR sunt extrem de importante în deciziade cumpărare a clienţilor", declară Rui Costa, Director ConsumerProducts al UPC România. Fost director de marketing al Telemobil(Zapp) în perioada 2008-2009, Rui Costa lucrează pentru UPC de laînceputul acestui an.

Noul canal de vânzări lansat de UPC în parteneriat cu Domo va fidisponibil în 28 de locaţii din 20 de oraşe. Printre oraşele încare va funcţiona canalul de vânzări se numără Bucureşti, Bistriţa,Câmpina, Brăila şi Buzău.

UPC este numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, la maredistanţă de grupul local RCS&RDS. Numărul trei pe această piaţăeste Romtelecom. Anul trecut românii au plătit aproximativ 380 mil.euro pe servicii TV.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO