În primul trimestru acoperirea reţelei fixe digitale a UPC a fost extinsă la încă 42.800 de gospodării.
Veniturile companiei de cablu UPC, al treilea jucător de pe piaţa locală de servicii TV, au avansat în primul trimestru cu aproape 10%, la 169 mil. lei, pe fondul creşterii numărului de clienţi şi de abonamente - în special pe segmentul de internet fix.
„Ca urmare a strategiei din ultimii ani, continuă evoluţia pozitivă - numărul clienţilor şi al abonamentelor a crescut, ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor. În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 168,6 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creştere cu 9,7% faţă de aproape 153,7 milioane de lei în trimestrul I al anului trecut“, conform datelor comunicate de reprezentanţii UPC. Veniturile în dolari au crescut cu 6,4% faţă de anul anterior. „Rezultatele din primul trimestru al acestui an confirmă (…) varietatea pachetelor noastre de servicii. În acest an vom (…) investi în extinderea reţelei într-un ritm şi mai susţinut”, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România.“
UPC a raportat creşteri ale numărului de clienţi pe toate liniile de business în primul trimestru al acestui an.