Business Hi-Tech

Vânzările Sony Ericsson au crescut în T2 cu 25% faţă de T1

18.07.2010, 23:02 18

Vânzările Sony Ericsson, unul dintre cei mai importanţiproducători de telefoane mobile din lume, au crescut în trimestrulal doilea cu 25% faţă de primele trei luni ale anului, la 1,757miliarde de euro, şi cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anuluitrecut, în primul rând datorită noilor modele de smartphone-uri,relatează Reuters. Compania a redus costurile şi a modificatportofoliul de produse, cu telefoane precum Xperia X10, carepermite accesul la reţele de socializare. Sony Ericsson a livrat înintervalul aprilie-iunie 11 milioane de telefoane mobile, cu 5% maimulte decât în primul trimestru şi cu 20% mai puţine decât întrimestrul doi al anului 2009. De asemenea, compania a obţinut unprofit net de 12 milioane de euro, după un câştig de 21 milioaneeuro în primul trimestru şi pierderi de 213 milioane euro înintervalul similar din 2009. Preţul mediu de comercializare aproduselor a urcat cu 19% faţă de primul trimestru şi cu 31% întermeni anuali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO