Business Hi-Tech

Vodafone Business lansează o platformă ce încurajează antreprenorii să adopte soluţii digitale pentru afacerile lor. „Platforma Deschis la nou. Deschis la tehnologie aduce în prim-plan soluţii digitale, care sporesc productivitatea, eficienţa, siguranţa şi optimizarea costurilor pentru afacerile din România”

Mihnea Rădulescu, Director Enterprise Business Unit în cadrul Vodafone România.

Mihnea Rădulescu, Director Enterprise Business Unit în cadrul Vodafone România.

Autor: Alexandra Cepăreanu

25.04.2023, 13:42 115

În contextul în care companiile mici şi mijlocii (IMM-urile) reprezintă peste 50% din produsul intern brut (PIB) al României, dar se clasează pe ultimele locuri în ceea ce priveşte adoptarea soluţiilor digitale, Vodafone Business lansează o platformă ce încurajează antreprenorii să adopte soluţii digitale pentru afacerile lor, care poartă numele de Deschis la nou. Deschis la tehnologie, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Platforma de comunicare aduce în prim-plan soluţii digitale, care sporesc productivitatea, eficienţa, siguranţa şi optimizarea costurilor pentru afacerile din România. Această platformă a fost gândită pentru ca toate companiile, nu doar cele aflate la început de drum în ceea ce priveşte digitalizarea, să testeze soluţiile Vodafone Business”, a spus Mihnea Rădulescu, Director Enterprise Business Unit în cadrul Vodafone România.

Conform unui studiu realizat de Kantar România la cererea Vodafone, în perioada februarie-martie 2022 în rândul companiilor din România, înainte de a lua decizia finală de achiziţie a unei soluţii din gama IT&C sau a unor servicii de digitalizare, 72% dintre acestea consideră că este importantă existenţa unei perioade de testare.

„În acelaşi timp, 70% consideră important gradul de inovare al soluţiilor din portofoliu şi consultanţa primită din partea furnizorului. Astfel, ca răspuns la aceste nevoi, noua platformă - Deschis la nou. Deschis la tehnologie – aduce expertiza consultanţilor şi vine cu o perioadă mai mare de testare gratuită pentru o gamă de soluţii oferite de Vodafone Business. Iar antreprenorii care îşi doresc să facă un prim pas către digitalizarea afacerilor pot testa gratuit, pentru o perioadă de şase luni soluţiile: Cloud Voice (centrală telefonică virtuală care permite funcţii diverse de management al apelurilor, inclusiv pentru activităţi de tip call center), Microsoft 365 (cea mai bună variantă pentru creşterea productivităţii, eficienţei în comunicare şi distribuţiei de informaţii în cadrul companiei), Virtual Private Server (un server virtual prin care se pot stoca şi păstra în siguranţă toate datele şi aplicaţiile unei companii), Smart Archive (acces rapid la documentele companiei, prin catalogare şi arhivare inteligentă), Business Secure Sign (semnătură electronică cu valoare legală care include Certificat Digital pentru a semna documentele, în siguranţă şi de oriunde), Vodafone Smart Protect (o soluţie de securitate cibernetică pentru dispozitive fixe şi mobile, care asigură protecţie antivirus, anti-malware, anti-spyware, anti-ransomware şi protecţia tranzacţiilor bancare) sau Smart Invoice (soluţie care permite emiterea şi managementul facturilor fiscale şi al altor documente de plată (precum proforme, chitanţe, avize), online)”, au mai transmis reprezentanţii Vodafone România.

Comunitatea Vodafone Business numără peste 100.000 de antreprenori care au dovedit că sunt deschişi la nou şi la tehnologie, alegând să îşi digitalizeze afacerile.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO