Business Hi-Tech

Yahoo renunta la un brand care a costat 1,8 mld. dolari

02.03.2005, 00:00 14

Compania Yahoo, care opereaza motorul de cautare cu acelasi nume, a anuntat ca va renunta la brandul "Overture", detinut de una dintre diviziile sale pe care a achizitionat-o in urma cu aproape 20 de luni in schimbul sumei de 1,8 miliarde de dolari (1,5 miliarde de euro la cursul mediu din 2003). Overture isi va schimba numele in Yahoo Search Marketing Solutions incepand din aceasta primavara, mai intai in Statele Unite, urmand ca redenumirea sa fie realizata in continuare si in majoritatea tarilor unde opereaza Yahoo, au declarat oficiali ai companiei. Overture este divizia care se ocupa cu serviciile de publicitate platita, afacere care a generat majoritatea profitului pentru marii jucatori din aceasta piata, Google si Yahoo, dupa prabusirea companiilor "dot-com" de la sfarsitul anilor '90, scrie publicatia Los Angeles Times. Motivul schimbarii de nume este "unificarea sub o singura marca si o abordare unica" a diviziilor companiei, au spus reprezentantii Yahoo. Luna trecuta, compania a schimbat numele departamentului de vanzare de muzica online din Launch in Yahoo Music.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels