Business Hi-Tech

ZF Digital Summit 2022. Mihaela Nistor, Head of Customer Experience and Innovation, ING Bank România: Octombrie a fost o lună record pentru noi, cu peste 30 mil. de vizite în Home'Bank. Am avut 7,5 mil. de plăţi făcute clienţi, şi asta doar în platformă

ZF Digital Summit 2022.

Mihaela Nistor, Head of Customer Experience and Innovation, ING Bank România

Mihaela Nistor, Head of Customer Experience and Innovation, ING Bank România

Autor: Ramona Cornea

11.11.2022, 13:39 58

Platforma Home’Bank a ING Bank a înregistrat peste 30 de milioane de vizite în luna octombrie a anului în curs, şi o medie de 7,5 plăţi pentru fiecare client care a intrat pe platformă, a spus Mihaela Nistor, Head of Customer Experience and Innovation, ING Bank România, în cadrul conferinţei ZF Digital Summit 2022.

„Observăm o creştere destul de mare a volumului de trafic - luna trecută a fost una record pentru noi în HomeBank, cu peste 30 mil. de vizite. Se vede o creştere şi a volumului de plăţi – 7,5 mil. de plăţi făcute în HomeBank de clienţii noştri, cu o medie de 7,5 plăţi pentru fiecare client, iar asta doar din platformă”, a spus  Mihaela Nistor.

Ea a adăugat că principalul lucru pe care l-a adus pandemia a fost să facă digitalizarea vizibilă şi pentru alţi jucători din piaţă, care erau mai puţin digitalizaţi.

„Să ai produse şi servicii în digital a devenit normal şi asta a dus la creşterea pieţei. Clienţii ştiu, aşteaptă şi înţeleg mai bine canalul digital, ceea ce ne ajută şi pe noi. Cu asta am rămas noi după pandemie, cu o creştere înţelegerii şi a deschiderii sistemului bancar pentru ceea ce înseamnă digital.”

 

Ce a mai spus Mihaela Nistor la ZF Digital Summit 2022.

Cum ne asigurăm noi că rămânem relevanţi? Asta este ceva ce facem noi toţi, iar în primul trebuie să-ţi înţelegi clientul. Trebuie să ştii care sunt problemele de care el se loveşte în perioada asta, care este contextul din care vine, ce anume are nevoie pentru a avea o viaţă mai bună mâine. Trebuie să înţelegi cine este clientul pentru care vrei să rezolvi şi care este problema pe care vrei să o rezolvi şi să duci asta în tot procesul tău, de la un capăt la celălalt.

Contează structura, consecvenţa. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO