Platforma Home’Bank a ING Bank a înregistrat peste 30 de milioane de vizite în luna octombrie a anului în curs, şi o medie de 7,5 plăţi pentru fiecare client care a intrat pe platformă, a spus Mihaela Nistor, Head of Customer Experience and Innovation, ING Bank România, în cadrul conferinţei ZF Digital Summit 2022.
„Observăm o creştere destul de mare a volumului de trafic - luna trecută a fost una record pentru noi în HomeBank, cu peste 30 mil. de vizite. Se vede o creştere şi a volumului de plăţi – 7,5 mil. de plăţi făcute în HomeBank de clienţii noştri, cu o medie de 7,5 plăţi pentru fiecare client, iar asta doar din platformă”, a spus Mihaela Nistor.
Ea a adăugat că principalul lucru pe care l-a adus pandemia a fost să facă digitalizarea vizibilă şi pentru alţi jucători din piaţă, care erau mai puţin digitalizaţi.
„Să ai produse şi servicii în digital a devenit normal şi asta a dus la creşterea pieţei. Clienţii ştiu, aşteaptă şi înţeleg mai bine canalul digital, ceea ce ne ajută şi pe noi. Cu asta am rămas noi după pandemie, cu o creştere înţelegerii şi a deschiderii sistemului bancar pentru ceea ce înseamnă digital.”
Ce a mai spus Mihaela Nistor la ZF Digital Summit 2022.
Cum ne asigurăm noi că rămânem relevanţi? Asta este ceva ce facem noi toţi, iar în primul trebuie să-ţi înţelegi clientul. Trebuie să ştii care sunt problemele de care el se loveşte în perioada asta, care este contextul din care vine, ce anume are nevoie pentru a avea o viaţă mai bună mâine. Trebuie să înţelegi cine este clientul pentru care vrei să rezolvi şi care este problema pe care vrei să o rezolvi şi să duci asta în tot procesul tău, de la un capăt la celălalt.
Contează structura, consecvenţa.