♦ „În perioada ianuarie - august 2023, vânzările din marketplace au crescut cu 14% în valoare şi cu peste 25% în număr de comenzi“ ♦ Ecosistemul eMAG marketplace înregistrează peste 40.000 de comercianţi activi.
Ecosistemul marketplace eMAG generează peste 60% din unităţile vândute de eMAG, ceea ce înseamnă circa 40% din valoarea vânÂzăÂrilor înregistrate de cel mai mare retailer online din regiune, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Stejara Pircan, senior VP commercial, eMAG.
„În primele opt luni din acest an, ecosistemul marÂketplace a generat circa 64% din unităţile vândute de eMAG, iar procentul este în creÅŸtere faţă de anul treÂcut. ÃŽn valoare, marÂketplace-ul depăşeÅŸte 40% din total vânzări înregistrate de eMAG. ÃŽn perioada ianuarie - august 2023, vânzările generate de comercianÅ£ii din marketplace au înreÂgistrat o creÅŸtere de 14% în valoare ÅŸi de peste 25% în număr de comenzi. CreÅŸterea a fost împinsă ÅŸi de faptul că există anumite categorii de produse nonelectro-IT, proÂduse cu efervescenţă ridicată care au o diÂÂnamică accelerată versus media comerÅ£ului online de până acum. Practic, am avut o creÅŸtere cu două cifre - double digit - ÅŸi estimăm că vom menÅ£ine ritmul acesta până la final de an“, a spus Stejara Pircan.