Business Internaţional

Candy Crush a intrat în familia Activision Blizzard, alături de Diablo sau World of Warcraft

Candy Crush a intrat în familia Activision Blizzard,...

Autor: Roana Rotaru

03.11.2015, 11:48 412

Compania americană de jocuri pe caluculator, Activision Blizzard, care a creat „World of Warcraft„ şi „Call Of Duty”, a cumpărat King Digital Entertainment, creatorul „Candy Crush”, cu 5.9 miliarde de dolari, relatează BBC.

Activision a declarat că achiziţionarea acestui joc îl va face lider mondial în industria jocurilor pe mobile, console şi PC.

Jocul „Call of Duty” este unul dintre cele mai vândute jocuri de consolă din lume, iar „Candy Crush” cel mai popular joc de pe telefoanele mobile.

Producătorii de jocuri video vor să treacă de la vânzarea fizică a jocurilor şi să se concentreze mai mult pe o creştere digitală, în contextul în care tot mai multe persoane renunţa la jocurile pe console, în favoare celor de pe smartphone şi tablete.

Bobby Kotick, CEO Activision Blizzard, a declarat pentru agenţia de presă Reuters că scopul companiei a fost să ajungă la un număr cât mai mare de oameni, atrăgând tot mai mulţi clienţi. El a mai zis că 60% dintre utilizatorii jocurilor create de King Digital Entertainment erau femei, şi că în afară de un smartphone, nu mai este nevoie de niciun produs hardware, gen consolă, ca să accesezi jocurile lor.

Compania suedeză King Digital Entertainment a fost înfiinţată în 2003, are în jur de 1700 de angajaţi, 340 milioane de utilizatori unici pe luna şi studiouri deschise în mai multe colţuri ale lumii printre care unul la Bucureşti. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO