Business Internaţional

Fuziune istorică în industria de lux: retailerii online Net-a-Porter şi Yoox vor deveni parteneri, cu afaceri de peste 2,5 miliarde de dolari

Fuziune istorică în industria de lux: retailerii online...

Autor: Oana Stupinean

05.04.2015, 12:13 502

Retailerii online de lux Yoox şi Net-a-Porter au confirmat marţi faptul că vor deveni parteneri de business pentru a realiza o ”casă a puterii” în industria online a modei de lux, unde cele două companii sunt lideri de piaţă, scrie Financial Times.

Net-a-Porter şi Yoox erau până acum rivali în vânzarea online de produse de lux. Net-a-Porter vinde haine şi accesorii la preţuri întregi, în timp ce Yoox vinde produse de lux la preţuri reduse şi manageriază site-urile marilor branduri de lux cum ar fi Gucci sau Bottega Veneta.

Fondat în anul 2000 de Natalie Massenet, Net-a-Porter şi-a majorat vânzările cu 23% anul trecut ajungând la 835 de milioane de dolari. De asemenea, Yoox a raportat un profit net de 14,8 milioane de dolari, la vânzări de 565 de milioane de dolari pentru anul 2014.

”Vom deschide cel mai mare magazin online de modă de lux. Este un magazin deschis non-stop, un magazine fără limite geografice, un magazine care inspiră şi oferă milioanelor de client acces la cele mai noi colecţii ale celor mai cunoscuţi designeri de lux din lume”, a spus Massenet într-un comunicat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO