Business Internaţional

Profit de 21,3 milioane de euro la GfK in trimestrul doi

15.08.2006, 18:39 12

GfK, cea mai mare agentie germana de cercetare a pietei, a declarat ca profitul pe trimestrul doi a crescut de mai mult de doua ori datorita cresterii cererii pentru serviciile oferite si a achizitiei companiei americane NOP World, scrie Bloomberg. Profitul net a urcat la 21,3 mil. euro, de la 8,5 mil. euro cu un an inainte. Vanzarile au crescut cu 55%, la 285,9 mil. euro. Prognoza analistilor Bloomberg estima profitul la 14,5 mil. euro si cifra de afaceri la 276,5 mil. euro. Achizitia de 550 mil. euro a NOP World in 2006 si a Arbor Media in 2004 a transformat GfK in cea de-a patra companie de studii de piata din lume. Valoarea actiunilor a crescut cu 7,8%, 2,27 euro, la 31,27 euro, avand o capitalizare de piata de 1,1 mld. euro. Compania care opereaza in mai mult de 60 de tari a declarat ca asteapta o crestere de 18% a vanzarilor, pana la 1,1 mld. euro. Profitul operational ajustat a crescut in al doilea semestru cu 92%, la 42,7 mil. euro, depasind prognoza de 33,8 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO