GfK, cea mai mare agentie germana de cercetare a pietei, a declarat ca profitul pe trimestrul doi a crescut de mai mult de doua ori datorita cresterii cererii pentru serviciile oferite si a achizitiei companiei americane NOP World, scrie Bloomberg. Profitul net a urcat la 21,3 mil. euro, de la 8,5 mil. euro cu un an inainte. Vanzarile au crescut cu 55%, la 285,9 mil. euro. Prognoza analistilor Bloomberg estima profitul la 14,5 mil. euro si cifra de afaceri la 276,5 mil. euro. Achizitia de 550 mil. euro a NOP World in 2006 si a Arbor Media in 2004 a transformat GfK in cea de-a patra companie de studii de piata din lume. Valoarea actiunilor a crescut cu 7,8%, 2,27 euro, la 31,27 euro, avand o capitalizare de piata de 1,1 mld. euro. Compania care opereaza in mai mult de 60 de tari a declarat ca asteapta o crestere de 18% a vanzarilor, pana la 1,1 mld. euro. Profitul operational ajustat a crescut in al doilea semestru cu 92%, la 42,7 mil. euro, depasind prognoza de 33,8 mil. euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels