Business Internaţional

Schimbarea de strategie aduce venituri mai mari pentru Coca-Cola

19.10.2007, 17:39 14

Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume, a inregistrat rezultate peste asteptarile analistilor in trimestrul al treilea in urma vanzarilor solide de Coca-Cola Zero in Japonia si de ceai in Brazilia, scrie International Herald Tribune. Actiunile companiei au inregistrat cea mai semnificativa crestere din ultimul an. Profitul net a consemnat o crestere de 13% pana la 1,65 miliarde de dolari (1,16 mld. euro). Vanzarile au avansat cu 19%, pana la 7,69 miliarde de dolari (5,4 mld. euro), a anuntat compania cu sediul in Atlanta. Accentul pus de CEO-ul companiei Neville Isdell pe noile bauturi si pe cresterea cererii in China si Brazilia ar putea avea drept rezultat cea mai semnificativa crestere a veniturilor anuale din ultimii 13 ani. Pentru a compensa vanzarile in scadere din Statele Unite, compania a achizitionat Vitaminwater in iunie si a promovat Coca-Cola Zero in Japonia si Mexic. Livrarile pe plan global au inregistrat o crestere de 6% in trimestrul trei, depasind tinta companiei pe termen lung pentru al treilea trimestru consecutiv. Compania a inregistrat o crestere volumica de cel putin 10% in China, Rusia, India, Brazilia si Filipine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO