Veniturile grupului au avansat cu 10,3%, la 52,7 miliarde de euro, de la 47,8 miliarde de dolari în aceeaşi perioadă a anului 2014, susţinute de cursul valutar şi creşterea vânzărilor de vehicule cu 1,8%, la 2,6 milioane de unităţi, transmite MarketWatch.
Compania nu a publicat profitul net atribuibil acţionarilor.
Grupul german, care are în portofoliu mărci precum Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda, SEAT, Bentley şi producătorii de camioane Scania şi MAN, a avertizat că slăbiciunea unor pieţe emergente ca Rusia şi Brazilia provoacă în acest an incertitudini semnificative legate de profit.
"Datele pentru primul trimestru au dovedit că în pofida acestor factori negativi VW este pe drumul corect", a declarat directorul general Martin Winterkorn, care şi-a păstrat funcţia în pofida încercării preşedintelui Ferdinand Piech de a-l înlătura, luna trecută. În urma conflictului, Piech a demisionat din toate funcţiile deţinute în grupul VW.
Volkswagen a obţinut un profit operaţional în creştere cu 16,6%, la 3,33 miliarde de euro, iar conducerea menţine ţinta unei marje de profit operaţional de 5,5%-6,5% pentru grup şi de 6%-7% pentru divizia auto.