Business Internaţional

Un miliard de dolari costa rebrandingul Holiday Inn

26.10.2007, 21:54 17

Holiday Inn, unul dintre cele mai cunoscute lanturi hoteliere din lume, va suferi o "transformare" ce a fost evaluata la 1 mld. $ (700 mil. euro), acesta fiind unul dintre cele mai mari proiecte de relansare a unei corporatii, scrie Financial Times.
Intercontinental Hotels Group (IHG), compania-mama a lantului hotelier, se asteapta ca noile modificari sa reduca avansul pe care brandurile hoteliere de categorie superioara il au in fata Holiday Inn, asteptand in acelasi timp o crestere semnificativa a veniturilor companiei.
Peste 4.000 de proprietari de hoteluri vor fi informati cu privire la programul de relansare, in acest sens fiind convocati la o reuniune de catre Andrew Cosslett, directorul executiv al IHG.
De asemenea, IHG spera ca in urmatorii ani numarul camerelor aduse la un standard mai ridicat sa ajunga la 20.000 de unitati pe an. Programul de aducere la un grad superior a camerelor de hotel a inceput in 2003, iar in cazul in care ritmul de pana acum va fi mentinut, numarul acestora va ajunge pana in 2010 la 140.000, adica o treime din camerele detinute de catre lantul hotelier in acest moment.
Holiday Inn, care are deja 400.000 de camere in 3.125 de hoteluri, intentioneaza sa dezvolte inca 110.000 de camere in 942 de hoteluri.
Peste 700 de noi hoteluri au fost deschise in ultimii trei ani, iar in perioada de rebranding - prima de acest gen din momentul aparitiei lantului hotelier, in 1952, - se asteapta ca numarul acestora sa urce cu 150 de unitati pana la sfarsitul lui 2010.
IHG va investi 60 mil. dolari (42,2 mil. euro) in campania de rebranding, care va inaugura un nou stil de hoteluri, primul dintre acestea fiind lansat in Statele Unite, in primavara anului viitor. Directorul executiv al companiei a declarat ca fiecare proprietar al unui hotel Holiday Inn va trebui sa contribuie cu cel putin 200.000 de dolari (140.000 de euro) la acest program. "Investitia acestora va fi amortizata rapid, ceea ce-i va motiva sa contribuie la campania de rebranding", a declarat Cosslett.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels