Acţiunile Netflix au crescut cu 12% miercuri, 26 august, adăugând 25 de miliarde de dolari în valoarea de piaţă a platformei de streaming. Rezultatele vin după ce un sondaj a arătat că o bună parte din utilizatorii câştigaţi în timpul carantinei intenţionează să îşi prelungească abonamentul, conform Business Insider.
Acţiunile s-au oprit la pragul de 547,53 de dolari, foarte aproape de recordul absolut în valaore de 548,53 de dolari.
Sondajul, realizat pe 25 august de compania Piper Sandler, susţine că 41% din clienţii câştigaţi pe timpul perioadei de carantină plănuiesc să folosească serviciul după ce vor fi ridicate complet măsurile de distanţare socială.
Prin comparaţie, doar 28% dintre cei chestionaţi intenţionează să folosească în continuare Amazon Prime Video. Între timp, Disney Plus şi HBO Max au înregistrat rezultate de 17 şi, respectiv, 7%.
Netflix a câştigat 10,1 milioane de abonaţi în T2, cu mult peste cei 2,7 milioane din aceeaşi perioadă a anului trecut. În perioada iulie-septembrie, compania estimează o creştere de 2,5 milioane de clienţi.
Acţiunile serviciului de streaming au crescut cu 66% în 2020 pe măsură ce investitorii continuă să vadă compania ca pe un câştigător indiscutabil al perioadei de lockdown.