Business Internaţional

Vanzarile BMW au crescut cu 8,2% in luna martie datorita brandului Mini

08.04.2008, 16:34 12

Compania auto germana BMW, cel mai mare producator de autoturisme de lux din lume, a anuntat o crestere a vanzarilor de 8,2%, pe fondul cresterii cererii pentru marca Mini Cooper, scrie Bloomberg. In martie, BMW a vandut 153.184 de unitati, in crestere fata de nivelul de 141.576 de unitati vandute in aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile BMW din primul trimestru al anului 2008 au inregistrat o crestere de 5,7%, fiind vandute 351.787 de unitati. Vanzarile marcii Mini au crescut in martie cu 24%, atingand nivelul de 26.693 de masini, in timp ce vanzarile la marca de baza BMW au crescut cu 5,3%, la 126.406 unitati. In luna martie au fost vandute 85 de masini Roll-Royce, ceea ce reprezinta o crestere a vanzarilor de 70% comparativ cu aceiasi perioada a anului trecut. Anul acesta producatorul german se asteapta la vanzari record, dupa ce anul trecut a vandut 1,5 milioane de unitati, mizand pe cresterea cererii pentru modele BMW X5 si Mini Cooper. Pentru acest an, BMW se asteapta ca vanzarile pentru marca Mini sa atinga nivelul de 240.000 de unitati. "Printre producatorii din segmentul auto premium, ne pastram in continuare pozitia de lider", a declarat Ian Robertson, director de marketing si vanzari al BMW. "Anul acesta vom stabili recorduri de vanzari pentru toate cele trei marci", a incheiat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO