Business Internaţional

Vanzarile Umbro au crescut cu 41%

07.07.2006, 18:45 18

Nebunia Campionatului Mondial a ajutat Umbro sa creasca totalul vanzarilor cu 41%, la 247 mil. lire sterline (357 mil. euro) in prima jumatate a anului. Umbro a capitalizat si cresterea interesului femeilor pentru turneu, vanzand 150.000 de tricouri pentru femei. Asocierea Umbro cu echipa nationala a Angliei s-a dovedit extrem de profitabila, cu toate ca performantele echipei engleze la acest Campionat Mondial au fost sub asteptari. Vanzarile sunt cu 26% mai mari decat au fost in timpul turneului european din 2004. "Turneul Mondial a dat brandului nostru o expunere fara precedent", a declarat directorul executiv Peter McGuian. Pe langa contractul cu federatia engleza, Umbro a mai incheiat un contract de export pe 15 ani in SUA prin retailerul american Dicck's Sporting Goods.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO