Piaţa biletelor de avion din România se ridică la 450 de milioane de euro pe an, iar în online se realizează în jur de 17-20% din vânzări.
Paravion, una dintre cele mai importante agenţii de turism online din România, vrea să ajungă anul viitor la afaceri de 60 de milioane de euro, cu 30% mai mari faţă de anul acesta, contribuţia cea mai mare aducând-o România, dar şi expansiunea pe pieţele externe.
„Anul acesta a fost unul solicitant pentru că a fost anul în care strategia noastră din ultimii 2-3 ani a dat roade în sensul că o să terminăm anul pe primul loc între agenţiile de turism online din România. (...) Sper să închidem anul cu vânzări de 46 de milioane de euro“, a declarat într-un interviu acordat ZF Remus Vişan, managing director al Paravion.ro şi bavul. com (un portal din Turcia preluat în acest an).
Turcia prin bavul.com va aduce în acest an 30% din vânzări, în timp ce România cealaltă parte a businessului. Cele două ţări rămân pieţele strategice pentru investiţii.