Companii

Afacerile Regina Maria au crescut cu 40% în 2016, la 91 mil. euro. “În 2017 estimăm o creştere de 30% şi continuăm expansiunea”

Fady Chreih, CEO al Reţelei de sănătate Regina Maria

Fady Chreih, CEO al Reţelei de sănătate Regina Maria

Autor: Cristina Bellu

06.03.2017, 12:11 351

Regina Maria, al doilea jucător din piaţa de servicii medicale private, a raportat pentru 2016 afaceri de 91 milioane de euro, în creştere cu aproape 40% faţă de anul precedent, furnizorul de servicii medicale menţinându-şi trendul ascendent al ultimilor ani, în care a raportat creşteri organice de două cifre.

Pe segmentul pachetelor medicale pentru companii, Regina Maria şi-a păstrat poziţia dominantă, cu un portofoliu de aproape 400.000 de pachete de prevenţie – cu peste 20% mai mult faţă de 2015 şi cu 10% peste ţinta bugetată pentru finalul anului trecut.

Pentru anul în curs, reţeaua de sănătate are ca obiectiv o creştere de 30% a cifrei de afaceri, procent obţinut în mare parte organic, dar şi prin achiziţiile pe care compania le are în plan şi în acest an.

”Regina Maria a avut, şi de această dată, o creştere mult peste media pieţei, de aproximativ patru ori mai mare, bazată în primul rând pe o creştere organică, dar şi pe o analiză extrem de atentă a oportunităţilor de investiţie. În ultimii ani, Regina Maria a fost în prim-planul celor mai importante tranzacţii din piaţă, iar în 2017 vom continua expansiunea. Avem un buget de achiziţii similar celui de anul trecut şi analizăm toate oportunităţile din piaţă cu cea mai mare deschidere”, a punctat Fady Chreih, CEO al Reţelei de sănătate Regina Maria.

Compania este prima care a introdus abonamentele medicale în România, în urmă cu 21 de ani, ulterior lansând şi primele pachete medicale individuale, adresate persoanelor fizice. Din 2016, Reţeaua Regina Maria oferă şi primele pachete de pe piaţă destinate IMM-urilor şi start-up-urilor, indiferent de numărul de angajaţi.

”2016 a urmat acelaşi trend ascendent din ultimii ani şi avem toate premisele să credem că până în 2020 acest segment de business se va dubla. Abonamentele medicale sunt cele mai atractive pentru companii şi pentru angajaţi. Mai mult, din luna ianuarie a acestui an, abonamentele de sănătate achitate de angajaţi sunt deductibile – o măsură pe care am susţinut-o. Luând în considerare aceşti factori, precum şi semnalele pozitive primite de la clienţii noştri, obiectivul Regina Maria de creştere pe segmentul corporate este de aproximativ 15% în 2017. Suntem interesaţi să creştem business-ul şi în zona companiilor mici şi mijlocii, pentru care am creat pachete de prevenţie dedicate.”, a adăugat Fady Chreih.

Compania reuneşte în prezent peste 3500 de angajaţi şi colaboratori, anul trecut fiind create peste 700 de noi locuri de muncă.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO