Companii

Agentia de publicitate Draftfcb si-a dublat afacerile

17.03.2008, 19:08 54

Agentia de publicitate Draftfcb Bucuresti, fosta Foote Cone & Belding, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 10,2 mil. euro, mai mult cu 106% fata de 2006, iar pentru acest an obiectivul este de plus 50%. Bogdan Santea, presedinte al Draftfcb, a spus ca rezultatele de anul trecut se bazeaza pe dezvoltarea departamentelor existente in cadrul agentiei si pe infiintarea altora noi, dar si pe atragerea de noi clienti in portofoliu, in contextul in care a fost pierdut doar contul Fiat. Printre clientii castigati in 2007 de agentie se numara Albalact (Zuzu), Brown Forman (Jack Daniel's, Finlandia, Southern Comfort), MoneyGram, Ringier (Libertatea) si Kraft. Cosmin Radoi, directorul executiv al Draftfcb, a declarat pentru ZF ca isi doreste ca in 2008 agentia sa castige clienti din domeniul auto, medical si telecomunicatii. In 2007, agentia Foote Cone & Belding Bucuresti a devenit Draftfcb Bucuresti, in urma parteneriatului, la nivel international, al Foote Cone & Belding cu Draft. Grupurile de comunicare cu cele mai mari cifre de afaceri pe anul trecut sunt McCann Erickson, Graffiti BBDO, thegroup, Ogilvy Group si Leo Burnett, toate cu afaceri de peste 50 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO