Companii

AutoItalia se pregateste pentru o cadere a pietei de 40%

20.01.2009, 18:20 15

AutoItalia Group, companie cu afaceri de 213 mil. euro in 2007, se pregateste pentru o cadere de 40% a pietei auto in acest an, livrarile companiei urmand aceeasi tendinta, date fiind actualul nivel al cererii si contextul economic, insa firma va incerca sa pastreze angajatii, a declarat presedintele companiei, Herbert Stein. "In 2007 am vandut circa 16.000 de masini, iar pentru 2008 ne fixasem o tinta de 19.000 de unitati. Nu am reusit sa o atingem, insa am ramas la aproximativ 16.000 de unitati, ceea ce nu este rau, avand in vedere ca unele firme au scazut. Tinand cont de toate acestea, este greu sa facem o previziune pentru 2009, insa, in cel mai rau scenariu, ne-am pregatit pentru o scadere de 40%, adica livrarea a 10.000 de masini in cazul nostru", a spus Stein. AutoItalia Group, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong, Fiat Profesional si al motocicletelor Honda, va analiza cu atentie cheltuielile in acest an. "Incercam sa facem in asa fel incat sa gestionam cu atentie banii, incercam sa nu ne concediem angajatii. Speram ca vom si reusi. Unele companii deja au inceput concedierile si vor mai urma", a declarat Stein. Vanzarile totale ale AutoItalia au scazut cu 0,4% anul trecut, la 16.260 de unitati, in conditiile unui declin de 11,7% pentru piata auto romaneasca, la 324.080 de autovehicule.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO