Companii

Brandul românesc de lenjerie Uniconf, prezent pe piaţa locală de peste 20 de ani, merge spre afaceri de 5,5 milioane de euro

Vasile Pop Pădurean, directorul general al Uniconf: „Momentan nu putem livra la nivelul cererii datorită lipsei de capacitate de producţie.”

Vasile Pop Pădurean, directorul general al Uniconf: „Momentan nu putem livra la nivelul cererii datorită lipsei de capacitate de producţie.”

Autor: Alexandra Cepăreanu

07.09.2018, 00:05 487

♦ Compania exportă produsele Uniconf Lenjerie şi în marile lanţuri comerciale din Ungaria, Croaţia, Ucraina şi Republica Moldova, iar ponderea exporturilor în cifra de afaceri este de aproximativ 10%.

Brandul Uniconf, parte a grupului de firme Universal CO SA din judeţul Sălaj, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproxi­mativ 5 mil. euro, din care 10% vin de la export, conform in­for­ma­ţiilor furnizate de reprezentanţii compa­niei.

Ca parte a planului de creştere a activităţii, com­pania va investi în noi capacităţi de pro­ducţie şi în modernizarea tehnologiilor exis­tente. „Pentru viitor avem în program investiţii în noi capacităţi de producţie şi în moder­nizarea tehnologiilor existente. Cea mai importantă investiţie pe care am făcut-o anul acesta a fost să achiziţionăm un utilaj de croire automat care a costat 300.000 euro“, a spus pentru ZF Vasile Pop Pădurean, directorul general al companiei. El estimează că Uniconf Lenjerie va încheia anul în curs cu o cifră de afaceri de 5,4 mil. euro, în creştere cu 8% comparativ cu 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO