Companii

Brandurile Google si Nokia, mai atractive decat Eugenia sau Carpati

16.07.2008, 17:39 20

Romanii cu varsta cuprinsa intre 30 si 44 de ani sunt atrasi de branduri de lux precum Mercedes si BMW, de cele din domeniul informatiei ca Google, Nokia, Microsoft si Sony, sau de cele care ii apropie de familie si prieteni, arata "Generatia X", un studiu realizat pe 5.000 de repondenti online din 18 tari de grupul de comunicare BBDO WorldWide. La nivel local acesta a fost implementat de agentiile Graffiti BBDO, Proximty (parte a BBDO Romania) si Mercury Research si a cuprins 300 de respondenti. Romani cu varste intre 31 si 41 de ani sunt mai putin atrasi de brandurile locale traditionale precum Gambrinus, Eugenia sau Carpati, iar 27% dintre acestia resping McDonalds. "Studiul s-a axat pe acest segment pentru ca generatia X (felul in care au fost denumite in studiu persoanele intre 30 si 44 de ani - n.red.) este reprezentata de oamenii care au bani si care sunt importanti pentru marketeri. Este o generatie a adolescetilor maturi care acum au banii, brandurile si oportunitatile pe care nu le-au avut in adolescenta", a spus Stefan Chiritescu, Head of Planning la agentia de publicitate Graffiti BBDO.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO