Companii

Caroli, 500.000 de euro pentru un nou produs

07.11.2006, 17:05 12

Compania Caroli Foods, unul dintre cei mai importanti producatori de mezeluri de pe piata locala, a investit 500.000 de euro pentru a lansa o noua gama de salamuri semiuscate sub brandul Caroli. Grupul produce patru marci de mezeluri Maestro, Caroli, Gourmet si Primo, adica peste 200 de produse, din care 20 lansate in 2006. Caroli Foods a inregistrat in primele sase luni din acest an o crestere de peste 50% a vanzarilor, atat volumic, cat si valoric, fata de aceeasi perioada din 2005. Pentru acest an compania estimeaza o cifra de afaceri de 93 de milioane de euro, in conditiile pastrarii ritmului de crestere pana la sfarsitul anului. Grupul a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 62 de milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2004, pe baza cresterii capacitatilor de productie si a asigurarii distributiei la nivel national. Piata mezelurilor este estimata la peste 600 mil. euro, cei mai importanti jucatori fiind CrisTim, Aldis, Caroli, Campofrio si Angst.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO